Sider

søndag 2. august 2009

Syvende og siste innlegg fra Japan!

Mornings!
Som dere skjønner ut i fra overskiften så blir dette mitt siste innlegg fra Japan, though, eg kommer til å skrive et par nye innlegg som anngår min Japan opplevelse når eg kommer til Norge :P

Ka har eg gjort siden forrige innlegg?
Vel ska se om eg husker det xD
Vi kom til Osaka og det er en stor by! Det fant vi ut sånn med en gang xD
Men Tokyo e ganske mye større, virker i hvertfall sånn!
Anyways... Vi sjekket no inn på hotellet og alt i orden^^,
Og så ble vi sittende på hotellet å se på en Anime serie som heter Hunter x Hunter xD
Ja eg vet, skal ikke gjøre sånt når man e så langt hjemmenfra og man burde gjøre noe annet? Vel, vi gjorde no det den dagen xD
Blir så inspirert av manga / anime bare av å være her nede, du ser jo plakater, postere, reklame u name it! Sånn seriøst overalt! Å det e kult :P

I hvertfall, en av de første dagene dro vi for første gang på karokebar xD
Vi skulle jo egentlig gjøre det tidligere, men har bare aldri kommet så langt...
Uansett... det var en opplevelse for seg sjøl xD
Dvs, eg trodde vi skulle på en skikkelig karokebar kor alle var god i gassen å synger så det hyler etter og at vi da kanskje kunne være så heldig å bli kjent med noen :P
Skjedde det? Neh.... vi ble plassert inn på et rom, bare oss 3 xD
Though, de hadde veldig mange sanger å velge mellom, så eg endte opp med å Synge stort sett bare Mötley Crüe sanger :P

Og dagen etter gjorde vi ingenting for da var det noen, skal ikke nevne navn (Johannes) ble kjempe dårlig =/ Jaja, han overlevde no dagen og det gjorde no vi og, med å se på...Hunter x Hunter ;)

Og så husker eg ikke helt ka vi gjorde... Tror vi bestemte oss for å se om det var noen gode natt klubber rundt om i Osaka og vel...vi fant ingen xD
Det som e litt ironisk, det e det at no i kveld når vi skulle gå å spise vår siste Ramen mat ting så gikk vi et strøk kor der kun var nattklubber å barer....(men det trenger vi ikke snakke så høyt om xD )

Men idag! Ja, idag, vel, ja, idag! Så var vi på shopping :D
Og fytti store-gul-fargete-blomster så stor handlegate det var! Vi gikk å gikk å gikk å gikk å gikk, forresten nevte eg at vi..stemmer....vi gikk å vi gikk os så snudde vi å gikk til høyre og der, vel...vi bare gikk å gikk å gikk der å xD

Og det var butikker OVER alt! Lover dokkar, helt syykt! Og om det var mennesker der, vel, yupp! Bare Bergen aleine var nok i de handle gatene xD
Skulle ikke forundre meg :P
jaja... Eg fikk no kjøpt litt av vært og hadde eg hatt mer penger hadde eg kjøpt enda mer xD

Men no må eg legge meg :P
Skal opp klokken 6 Japansk tid, dvs om 5 timer xD
Vel... det kommer til å bli en liten utfordning, men det skal nok gå fint :)

Nattings everybody :D


P.S. Eg hadde tenkt å legge med et bilde her i teksten, men eg de fra Osaka e ikke blitt lagt innpå =/

3 kommentarer:

Anonym sa...

En riktig god tur hjem igjen - skal bli godt det også...skulle nesten hatt munnbind på flyet...håper det ikke er noen med pig-flunso der...

Klem Mamma

Linen sa...

Andreas, Andreas, Andreas! FOCUS!! Jeg skal ha ALLE detaljer når du kommer hjem, AVHØR!

Anonym sa...

...ikke fortell alt...he he