Sider

torsdag 23. juli 2009

Fjerde innlegg fra Japan!

God morgen peeps *gjesp*
Da er klokken 9 her borte, og eg sitter no i sofaen og tenkte eg skulle skrive et innlegg :)
Klokken 10 skal vi sjekke ut fra hotellet eller, det er vel ikke helt et hotell, det er en sånn skikkelig japansk tradisjonell stil hotell ting :D
Skikkelig flott her, har tatt noen bilder som eg skal få lagt ut når vi kommer til Kyoto :)
Vi har vært her i Takayama nå i 2 netter, og eg må bare si at dette er en utrolig koselig liten by ^^, Folket er kjempe koselig, små hus tett i tett i tett i tett i tett i tett i tett, som sagt, veldig tett i tett :P

Det som e litt rart though, er det at sykt mange av butikkene selger det samme xD
Kordan i all verden er det mulig at alle butikkene-som-selger-nesten-det-samme overlever? o0 lurte eg egentlig litt på sånn egentlig liksom litt :P

Jaja, men nå må eg få spist litt frokost og så skal eg pakke og så reiser vi til Kyoto :)

Jo, en liten ting til... Eg har kjøpt meg Japanske barnebøker, og har begynt å lære meg Hiragana som er det ene alfabetet til japanerene :)

Later peppes ^^,

1 kommentarer:

Kristine sa...

hehe Så du klarer å stå opp så tidlig ? ;) Syns det høres skikkelig kult ut med alle de små husene og butikkene :D skikkelig koselig :D

Men du får ha god tur til Kyoto :D