Sider

mandag 20. juli 2009

Tredje innlegg fra Japan!

I går sa eg at eg skulle skrive om...vel...eg husker ikke xD
anyways, men greien er no i hverfall det at eg ikke har fått tatt et bilde som eg tenkte eg skulle legge ut sånn egentlig, men jaja, prøve å få gjort det i morra xD Eller dagen etter? :P

Ka har vi gjort i dag...jo, i dag tok vi en anbefalt omtur her i Hakone. Vi kjøpte et free pass ting som gjør at vi kunne reise gratis :) Så vi reiste først med buss ned til Odawara tror eg det het, og så tok vi alla fløybanen opp ca 700 moh, derifra tog vi noe som het...husker egentlig ikke, men det var i bunn å grunn en taubane :) Litt mer avansert enn ulriken, fungerte mer som en stolheis :)

Deretter var vi å så på et annlegg hvor de hentet ut vannet de førte ned til byen i form av "hot spring", der stinket det råtne egg! Fy søren! Stinket så syykt! Vi gikk uansett bort og så nærmer på annlegget :) Vi kjøpte i hvertfall egg som de lagde i varme kilder som ikke var nedkjølt, tror tempraturen var på rundt 80 grader!

Etter vi hadde vært der, dro vi tilbake til taubanen for å ta den ned på andre siden av fjellet. Der var den en slags sjørøverbåt som ventet på oss og vi seilte over de syv hav, eller, i hvertfall en innsjø :P

Seinere, dro vi til badeland og var der et par timer :)
Så no sitter eg no bare hjemme på Fuji Guest House å chiller ^^,
Er utrolig deilig å bare slappe av, det e stort sett det eg har gjort de siste dagene ^^,

Men no stikker eg, kommer kanskje et innlegg seinere i kveld (eller, i dag som det blir for dere) eller ikke :)

Later peeps :P

1 kommentarer:

Kristine sa...

Så dåkker bære sløva, bada å kosa dåkker? ;D

thats brilliant :D i love it :D